Arnold nem aggódik a riválisok miatt

A Manchester United kereskedelmi igazgatója, Richard Arnold nem aggódik, hogy a klub riválisai veszélyeztetnék a Vörös Ördögök 'területi' fölényét a marketingben.


A Manchester United lett a világ elsõ klubja tavaly, amely átszakította a 100 millió fontos álomhatárt a kereskedelmi bevételek területén, és abból ítélve, hogy a klub házatáján rövid idõn belül mindig újabb és újabb szponzorok tûnnek fel, ez a szám csak növekedhet az elõttünk álló idõszakban.

 

Bár a tulajdonos Glazer családot folyamatos támadások érik, amiért hatalmas adósságba taszították a klubot, õk felelõsek azért az új felfogásért, amely keretében különbözõ cégekkel sikerült partneri-, és szponzori megállapodásokat kötni - különösen mobilszolgáltatókkal - a világ különbözõ országaiban.

 

Exkluzív tartalmakat kínálva így maximalizálhatják bevételüket a 330 millió fõsre becsült szurkolótáborukból.

 

"Minden csapatnak figyelnie kellene õket, és tanulnia" - mondta korábban az Arsenal ügyvezetõ-igazgatója, Ivan Gazidis.

 

A Premier League világszerte egyre növekvõ népszerûségét látva azonban nem lenne megleõ, ha a United bármely riválisa megpróbálna a Vörös Ördögökhöz hasonló utat bejárni, és lehetséges külföldi partnerség után kutatni, azonban Richard Arnold szerint nem kell aggódni emiatt.

 

"Csak is egyetlen egy Manchester United létezik" - kezdte hangzatosan a kereskedelmi igazgató.

 

"Bár a stratégia nagy része köztudott mindenki számára, nagyon szerencsésnek mondhatom magam, hogy annál a klubnál dolgozhatok, amelyiknél, és lehetõségem van ilyen üzleteket kötni."

 

"Nem töltök túl sok idõt azzal, hogy a többi klub miatt aggódok. Csak arra koncentrálok, hogy mi történik itt. Nagyon jó alkupozícióban vagyunk mindenkivel szemben. Nekem pedig az a feladatom, hogy biztosítsam ennek a folytatását."

 

 

Arnold (a képen hátsó sorban jobbról az elsõ) az az ember, akinek a nevéhez köthetõ a DHL-el kötött négy évre 40 millió fontról szóló edzõmezszponzori megállapodás.

 

A Liverpoolt, az Arsenalt, a Chelseat, és a Manchester Cityt leszámítva ez több, mint amelyet bármely angol klub kap az úgynvezett 'sima' mezszponzorációjáért.

 

"Rengeteg munka van benne, hogy olyan pozícióban legyünk, amelyben jelenleg vagyunk, és mi most már a jövõre tekintünk" - tette hozzá.

 

"Ha az emberek szeretnék megismételni azt, amit mi öt éve létrehoztunk, az csak rajtuk múlik."

 

"Én nem a többi klub miatt aggódom; csak az érdekel, hogy mit hoz számunkra a jövõ."
 


 


Sky Sports

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!