Indonéz italgyártó az újabb szponzor

Több évre szóló, regionális partneri megállapodást kötött a Manchester United és a YOU.C1000 népszerû izotóniás italokat gyártó indonéz cég.


Az egyezség értelmében a YOU.C1000 és a Manchester United közösen dolgozik majd azért, hogy a Vörös Ördögök 54.5 millió indonéziai szurkolóját közelebb hozza a klubhoz izgalmas promóciókkal, versenyekkel és eseményekkel.

 

Emellett a YOU.C1000 izotóniás italai, amelyek nem csak hidratálnak, de segítenek az immunrendszer védelmében is, csomagolásukon a Manchester United címerét, és a klub játékosainak képét megjelenítik majd.

 

 

A partnerség kezdeteként a YOU.C1000 "We Are United" néven versenyt hirdet az ország négy legnagyobb szurkolói klubja között, hogy ki képes a legszínvonalasabb közös meccsnézést megrendezni. Mindegyik szurkolói klub egyenként három ilyen eseményt szervezhet a verseny keretein belül, amelyet a résztvevõk létszáma, a dekoráció, az innováció és a képi világ alapján értékelnek majd. Minél magasabb pontot kap egy esemény, az azt szervezõ szurkolói klubnak annál nagyobb esélye van különbözõ klubhoz kapcsolódó nyereményekre, vagy éppen egy Old Traffordon való meccsnézés elnyerésére.

 

"Indonézia a Manchester United egyik legelhivatottabb szurkolóinak otthona. Örömünkre szolgál, hogy tovább erõsíthetjük a velük való kapcsolatot a YOU.C1000 és a klub között kötött megállapodással. A YOU.C1000 már meg is hirdette a "We Are United" elnevezésû eseménysorozatát, amely egy egyedi módja annak, hogy a szurkolókkal való kapcsolatot még szorosabbra fûzzük, és hogy az Old Traffordon köszönthessük majd õket" - mondta Richard Arnold, a Manchester United csoport ügyvezetõje.


Manutd.com

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!